»Sočasno odigrane sekvence različnih dolžin se prevračajo ena na drugo in sledijo notranjemu ritmu, ki ni kvantiziran na zunanjo matriko. Rezultat je živa, gibajoča se, zaradi narave modularnega sintetizatorja pa tudi neponovljiva gmota saksofonskih in elektronskih zvokov.«
»Že nekaj časa me navdihuje proces, v katerem mi znamenja, oblike in vzorci iz mojega vsakdanjega življenja v Brooklynu sprožijo spomine na moje rojstno Novo mesto in Slovenijo. Ko sem doma, poteka proces v nasprotni smeri in domači kraji me spomnijo na Brooklyn. To doživljanje je navdihnilo novi projekt Synchronicity.«
»Od mene so zahtevali tudi, da se izrečem proti Vladimirju Putinu. Odgovorila sem, da imam ruski potni list, da je on še zmeraj predsednik in da ne morem javno izreči teh besed. Zato sem odklonila.«
»Moj kvartet je bil prvi, ki je po epidemiji znova začel pripravljati dvojne koncerte, torej dva koncerta v večeru, in oba sta bila popolnoma razprodana. To je bila zelo pozitivna novica tako za mene kot za klub.«
»Odšel sem čez cesto v Prospekt park v gozd, kjer ni bilo žive duše. Ko sem se ozrl naokoli, sem zagledal debla, ki jih je izruval orkan Sandy daljnega leta 2012. Vse, kar sem lahko slišal, so bili rešilci in ptice.«
»Takrat sem začutil, da gre zelo zares. Ob spominu na Sandy je bil to zvok zelo zelo močnega vetra, tedaj sem komponiral na pesem Too much industry Allena Ginsberga, ki je postala del multimedijskega projekta Upor Zemlje.«
»Z redko glasbeno telepatijo in dobro naoljeno kolektivno uigranostjo člani Speak Low dokazujejo, da moč izvirnega koncepta predstavlja izvrstno izhodišče za nadaljnje raziskovanje.«
»Tokrat se dotikajo repertoarja tako različnih glasbenih umov, kot so Brian Eno, Rickie Lee Jones, Luciano Berio in Tony Williams, vendar z neponovljivim, značilnim pristopom, ki prerojene skladbe približa tako novi generaciji poslušalcev kot tudi ljubiteljem brezčasne glasbe.«
»Zakaj smo Slovenci tako naklonjeni vokalni glasbi? Z odgovorom se najbrž ne boste strinjali: ker nam je jezik bolj ulovljiv kot glasba in ker z jezikom naredimo glasbo bolj oprijemljivo.«
»Avtor jo opiše kot glasbeno delo, ki popelje iz drvečega, ponorelega sveta instant zabave in lažnih novic v prostrano pokrajino glasbenih (z)možnosti, nad katero se odpira presunljivo obzorje zvočne čistine.«